Heyyo, Assalamualaikum...
Okay, today aku tiba-ii je Headache. Oh great, sakit gila. You know? lol. Tapi aku bosan asyik duduk dekat atas katil buat taik mata. So, i decided nak buat post and make a new code for my blog. Aku tau dah lama sungguh aku tak main code. lol. nasib baik tak pecah otak. Well, my header cantik tak? jyeahxx. I found it on tumblr and edit by me a little lah. sikit je. Aku suka gamba dekat 'Bonjour' tu. Ahah, its kai! Gumawoo~ Hensem kan? masa tu exo twilight drama version. oh jelly gila dengan nona tu. oh gosh. Aku tau ak cuma fans je ㅠㅡㅠ





Hm hm. Oh dekat 1 jam aku main code ni, naik gila doh. bila dah siap, rasa tak puas hati then buat balik hahaa. kinda wierd. lol. Uhh, ahh. Fyi, ini blog aku yang baru. Bec, yang "Boutfatine" tu ter-lupa password. Damn to myself. Shit oh. its okay, bagi aku sama je. Lastly, kena tuka code jugak kan? trol. Hm okay. Hows my blog? its still in construction so buruk lagi. huhu. aku design tengah pagi-ii buta tu weyy. Around 3-4 a.m mybe. lol. Masa tu aku tengah tweet-ii dengan Ain, adik iskandar. hahaa. Sorry Ain! Gumawo ㅠㅡㅠ Oh, Ain kata Iskandar dah keluar dah, dh sihat. haha. Kesian mamat tu. LOL.




Kai at Red Carpet



ah, dah pukul 5p.m? exo hensem gila wehhh daebakkk ah ramai artist suka dorang yeah for sure i miss kwangsoo lol haahhahahhaa. tak sabar nak tunggu malam ni punya award!. #MAMA2013 Ahhh chincha its sooo freaking i guess! Yelah mma pun dah daebak. Oh SM said that exo will make a special stage on #MAMA2013 Guess what, aku rasa mesti sambungan twilight tu. ergh. Suckkkkkk! But, ramai yang guess exo buat sambungan Wolf Drama Version yang last punya. oh lol. Anyway, i hope Kai is not a main hero anymore. Its hurt my feels. Okay, now semua orang tengah countdown #MAMA2013 !  Yihaaa, tinggal lagi berapa jam je. ohhhhhh, kyeopta (?!) I hope he will not be, kris!!!



I HOPE KAI IS NOT A MAIN CHARACHTER ANYMOREEE! ლ(゚Д゚ლ)



Yeah, sampai sekarang im still waiting to Maria. BILA NAK UPLOAD! And Zul kata dia dah deactive FB. Oh creep! Kenapa-ii?????? Ahh aku malas on wechat, whatsapp pulak aku dah lama uninstall mende alah tu, okay membazir GB aku better aku install photoshop ke photoscape berbaloi kan? trolol.




Now, im still learning Hangul *koreanlanguages* okay, mmg aku susah. aku rasa better aku sambung study arab laaaagi senang. Yeah but 'nothing is easy right? if we want to succes we must walk through resestance (?) hahaha, aku gila kejap. bajet kan? trolol. my blog my story if you hate, you can always press CTRL+W my pleasure tekanlah ❤ Okay im feel crazy rite now, okay gtg! Nak rehat-ii dulu, nanti nak menjerit macam orang gila hahaaa. Okay, Assalamualaikum...






Kai
p/s: I hope Exo will win today, hope so!


new past