#MAMA2013



Heyyoh, Assalamualaikum...
Korang tau sendiri kan maksud aku. Ceh korang boleh bace aku faham, troll. Ahh my feels. Super excited to watch #MAMA2013 TODAY. Ahh chincha, gonna ready to watch it. But im gonna watch it online. Bec, its almost 6 Hours. and i dont think i can 'kuasai' remote tu selama enam jam. ahh chincha. soo, hope line internet tak meragam masa tu AMIN! Pray okay lol . Aku kemain nak tengok MAMA ni bukan aku just SMTOWN announce yang exo ade something special, just like special stage lah lol. gila betul!!! hahahhaaaa. Cant wait for it!


Vote untuk MAMA pun dah tutup. Aku mmg tiap-ii hari vote utk exo! Tiga-ii acc aku guna utk vote exo. Yeah, sampaikan cousin, iffah punya facebook pun jadi mangsa keadaan. Paling teruk aku guna acc mak aku lah hahahha k cant stop laugh. Ah Uhm aku harap eso exo ada lah menang apa-ii awards. Tak kesah lah asalkan ada even satu pun! Amin. Ahh, MAMA kali ni banyak kot yang siarkan. LOL. Dulu, biasanya dekat 8TV but nw Astro pulak kakaa. Act, 8TV pun ada gak. But i prefer HD more than that (?!)

  • MAYA HD (135),
  • QUAN JIA (308)
  • CHANNEL M (396)

Hmm yeah for the first time i feel Astro is really give the best services for the customers. hahahaha thank you for airing MAMA 2013 LIVE ! HAHAA, astro being nice with me. Nasib baik mak aku langgan Maya HD. Kalau tak, innalillah lah weh. Seeing them with HD is make my eyes sweating, i think i'll die ohgosh! 



red carpet : 5.00 pm
live concert : 7.00 pm 
(Maya HD)



Hah, kalau nak tengok live macam aku ada banyak ah jugak okay just tekan MAMA |  CHINA WEB  . But aku rasa lagi senang kalau tengok dekat Youtube je. Mudah kan? lol. jangan frust sudah sebab red carpet je dah 2 Jam. LALLALAAA. Dua jam weh, gila! Ahh cant wait. Huwargh, im sleepy just now. So, ppyong. I want to day with my jagiya, Kaura! Bye :)







I HOPE EXO WILL WIN AN AWARD




p/s: Theres a rumors said that Tomorrow EXO will perform Growl Remix Version at MAMA , oh gosh!

Labels: , ,


new past