Last Dayx


Heyyoh, assalamualaikum :)
i just want to say, yeayyyyy! School is over and i dont have to study again for two month! Yippi~ haha. tapi mmg selama ni aku tak rehat? lol. rehat lama gilos. yesh, but dalam keadaan happy ni jugak, im still feel so sad. oh great! memanglah, berpisah dengan kawan sekelas. lagi-ii kelas kitorang ni memang dah bersama 3 tahun lebih. oh gosh. *tak boleh blah* Mestilah sedih, basically im sad!!! Tahun depan kelas dah asing-ii ikut matapelajaran pilihan sendiri. mustahillah dapat duduk sekelas dengan dorang semua balik, am i rite? heish chinha. and tahun ni pun jamuan tak ramai yang join. semua busy lagi-ii budak hostel. oh mengalahkan selebriti ke-busy-an dorang. lol. mianeh. :) hm tapi aku faham , its okayyy :)


With Wawa & Maryam after penat ber-gaduh dengan budak laki. lol, sebelum jamuan


jamuan tahun ni pun agak ah jugak kelam kabut *boleh tahan lah* macam-ii perkara berlaku and menda yang kitorang dah rancang tak jadi macam buat kek sama-ii cancel last min sebab takde cikgu nak tengok kitorang memasak. oh kebudak-budakan kan? lol. kejo memang gitu, jangan masuk kejo tau *joke* haha. lol. then ramai gila yang nangis sebab frust pasal jamuan, weyy jamuan je! haha. aku and maryam tak menangis pun sebab entahlah. air mata kitorang mahal gila. lol. ;P hm oh sungguh nak suruh budak laki bayar pun satu hal. GEDIK! ah aku malas nak cerita. nanti membuka aib pulak. dah lah dorang suka meng-ugut kaum wanita yang lemah ni *sangat* haha. aku rasa kitorang yang will buli dorang. memang pun. lol.


This masa sebelum jamuan, bake pizzaaaazz



Then last-ii menjadi jugak. serius meriah gila!!1 yesh. i cant expect mende ni jadi camni ulalala :D mula-ii main game. u know im not a gamer rite? huhu. main game pulak game "music box" haha. memang semua kena pun. zuhdie pulak gedik suruh naqib stop lagu masa box tu dah nak sampai dekat aku. haha. lol. mula-ii zuhdie kemain kata aku yang kena dululah, bla bla bla. last sekali, dia yang kena! haha. dia kena buat shuffle. haha. lol. ini lawaks. aku kena masa dah last-ii tu, wa kena tiru suara bonda berucap. oh it was an abasment! haha jk. then semua komplen lapar, then makanlah. ramai cikgu datang! uhuhu. sedih doh dengar cikgu fauzi punya ucapan tskk *sadlife* ustaz nazri pun. >///< aliah overjerit dekat ustaz "jangan lupa dtg lagiiiiii!" mmg boleh pun lol. -________- hah almost forget. budak hostel ada jugak melawat, hukshuk. siyesly, lagi best kalau dorang join sekali. tapi aku fahammm......




and aku tak banyak gamba sebab aku yang tukang tangkap gambarnya haha. lol. hmm. aku baru ingat nak tangkap gamba dengan chingu akuuuuuu >< i mean mr.c uhuks. oh lepas ni aku takkan jumpa dia lagi mammamamamaamamammama!!!! dengan aliah pun sama, abe pun! aku sebuk sangat nak kemas-ii sampai lupa nak tangkap gamba dia =_= #sedihnya



Ni masa sukaneka, k malas nak edit lewls


Oh yang paling aku geram dorang main T.E.P.U.N.G ! ! ! OH sungguh menguji kesabaran aku meh, paling geram gila gila masa tetiba je zuhdie baling tepung dekat aku. weh habis muka flawless aku!! haha *poyo* then masa aku nak baling balik, dia lari. oh geram gila. ZUHDIE MICHESSOOOO!i mean gilaaaa!!!!! Oh then semua kemas-ii last-ii balik dengan hati yang gembira. benda ni aku takkan dapat dah sampai bila-ii. trust me :) if im not enjoy that moment. i'll regret it. for sure forever!!!!!!!! to siapa-ii yang tak join tu, memang rugi gila. especially, ayen. merajuk tak sudah. lol. last-ii dtang gak maryam bagi dia makan. POYOOOO!



"Every single thing that has ever happened in your life is preparing you for a moment that is yet to come" - Boonaa Mohammed




Oh okay, i have to pen off nw (?!) lol im tired oh writing it. Okay, dah macam essay soooo let it be! Ppyong, Babai, Assalamualaikum felllas :DDDD visit again okay :)

Labels: , ,


new past